dodano 20 dni temu
Sprzątanie powierzchni biurowych - praca dodatkowa, Horsens
Horsens Dania
Wyświetleń: 110Aplikacji: 0
Znajomość jezyka:
angielski
Typ oferty:
Praca dorywcza
Doświadczenie:
Minimum rok
PlusJob Poland Sp. z o.o. (nr w rejestrze 11310) będąca częścią duńskiej firmy Profil Match Projects, z dużym powodzeniem działa na międzynarodowym rynku w zakresie rekrutacji. Zapewniamy pracę na terenie państw skandynawskich i Finlandii.
Dla swojego klienta poszukujemy kandydatów do pracy przy sprzątaniu powierzchni biurowych i warsztatu w Horsens.
Praca 4 dni w ciągu tygodnia (od poniedziałku do piątku) po ok. 4 godziny/dzień.
Stawka: 116,97 DKK/h brutto.
Umowa: duńska.
Wymagania:
- komunikatywny j. angielski
- doświadczenie na zbliżonym stanowisku
- mile widziany duński numer personalny
Jeśli to oferta dla Ciebie - wyślij swoje CV.
Prosimy o dołączenie klauzuli o przetwarzaniu danych osobowych i Rozporządzeniu o Ochronie Danych Osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w danym procesie rekrutacji oraz w przyszłych rekrutacjach prowadzonych przez firmę PlusJob Poland. Jednocześnie oświadczam, że zostałem poinformowany o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne. Przesłanie swojej aplikacji jest równoznaczne z akceptacją klauzuli informacyjnej przy pobieraniu danych bezpośrednio od osoby, umieszczonej na stronie agencji PlusJob Poland.”
Regulamin portalu Jober.pl
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej i przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).